Najnowszy

Potwierdzone szkolenia i konferencje

Uprzejmie zapraszamy I Menedżerów do wyboru jednego z potwierdzonych już terminów kursów: Dyplomacja i takty w trudnych sytuacjach - wyjazdowy cykl weekendowy, hotel „Pod Reglami” w Polań

Czytaj więcej...

Potwierdzone szkolenia i konferencje

Autor: admin
Data publikacji: 06.06.2018

Uprzejmie zapraszamy I Menedżerów do wyboru jednego z potwierdzonych już terminów kursów:

Dyplomacja i takty w trudnych sytuacjach - wyjazdowy cykl weekendowy, hotel „Pod Reglami” w Polańczyku, prowadzący zajęcia: Alicja Polak

Narzędzia jakości Six Sigma - - wyjazdowy cykl weekendowy, hotel „Malachit” w Wieliczce, konsultant prowadzący spotkanie: Robert Polak

Pierwsze kroki do odwrócenia problemu wydajności - cykl podstawowy, obiekt szkoleniowy „Jastrząb” w Tatrzańskiej Polanie, konsultant prowadzący spotkanie: Renata Kasprzyk

Używanie etykiety biznesowej do budowania profesjonalnych relacji - debata oksfordzka, hotel „Tęczowy Sad” w Krynicy Górskiej, trener: Karol Olbrycht

Wiodące zespoły: ustalanie celów, ról i wytycznych - analiza studiów przypadku, hotel „Zajazd Napoleoński” w Węgierskiej Górce, instruktor: Bartłomiej Zapasiewicz

Zostać profesjonalistą odpowiedzialnym - program zaawansowany, obiekt szkoleniowy „Górska Oaza” w Tyliczu, instruktor: Grzegorz Oleksy

Budowanie planu rozwoju przywództwa - szkolenie opracowane na odgrywaniu ról, ośrodek konferencyjny „Jastrząb” w Ujsołach, nasz coach: Karol Nowak

Kształtowanie kierunku obsługi klienta w Twojej organizacji - - analiza studiów przypadku, hotel „Przebiśniegi” w Zieleńcu, prowadzący zajęcia: Norbert Kaczoruk

Poruszanie się po zmianach organizacyjnych - wariant zajęć wieczorowych, ośrodek konferencyjny „Skalny Ostaniec” w Kowarach, wykładowca: Hanna Olbrycht

Tworzenie pozytywnej postawy - wariant zajęć wieczorowych, obiekt szkoleniowy „Dwa Jelenie” w Wieliczce, wykładowca: Czesław Polak

Zapewnienie obsługi klienta telefonicznego - szkolenie otwarte, ośrodek konferencyjny „Jastrząb” w Ujsołach, nasz coach: Natalia Polak

Planowe Kierowanie pokoleniami pracowników: praca z mieszanką generacji XXI wieku - debata oksfordzka, ośrodek konferencyjny „Jastrząb” w Szczawnicy, konsultant prowadzący spotkanie: Zygmunt Kozioł


Tagi: